Dibidixx Kızlar bana doktorum sadece açlık tokluk kan şekeri testi yaptırdı Şeker yüklemesi yaptırmana gerek Yok sonuçlar normal dedi . Benim gibi böyle durum yaşayan var mı
dryaras7 Dibidixx bana da şeker yüklemesi yapılmadı doktorum gerek duymadı 🤗 sadece evde şekerimi aç ve tokken ölçüp doktoruma gönderdim bu kadar 🤗
Dibidixx dryaras7 bende bir gün açken bir gün yemek yedikten 1 saat sonra kan verdim sağlık ocağında ve doktorum şeker yüklemesi gerekli değil dedi Şimdi bir kaç yazı okudum kafam karıştı 😬
dryaras7 Dibidixx ben de 3 hafta takip etmemiz yeterli örneğin pazartesi aç karnına ölçtüm salı çarşamba oerşembe yemekten 1 saat sonra ölçülerimi gönderdim 👍🏻 Problemin olmadığını söyledi 💕💐😁
Esen Banada öyle dedi doktorum o postu bende gördüm korktum ama yapacak bişey yok 30..haftadayız artik yapilmaz sanirim