Merhabalar tatlış anneler ve anne adayları. Hepinize sağlıklı bir gebelik ve sonrasında sağlıklı bir anne ve sağlıklı bebek diliyorum. Ben şuan 15+5 deyim fakat daha önce bulantılarım az da olsa vardı gün içide değişiyordu. Ama son 1 haftadır kusuyorum. Herkesin geçer dediği zamanlarda ben yeni başladım. Böyle olan var mı:( ve maalesef ilaç kullanıyorum.