Eceissi ilk beta değerim 90 sonraki kan tahlilim 4 gun sonra 228 çıktı doktor bu değer çok düşük dedi bir test daha yaptık 2 gün sonra 345 çıktı. Beta değerim her iki günde iki kat yukselmeliymis. Bu sırada kahverengi kanamam ve karın ağrım oluyordu. Hemen ertesi gün kürtaja alındım. Değer düşmeye başlamazsa gebelik rahimde değil demektir ve iğne tedavisi yapmamız gerekir demislerdi. Öyle de oldu malesef.