Murvett canım ben hamile kaldığım ay belime yastık koyup ayaklarımı yatağın başına dikiyordum. Biraz öyle durup sonra köpek pozisyonu dedikleri şekilde duruyodum spermler iyice yolunu bulsun diye baya kalcalarimi havaya dikip duruyodum. O ay hamile kaldığımı öğrendi. Sende dene Bi inşallah olur. Ondan öncesinde hep sırt üstü uzanırdım olmadı 7 ayın sonun da oldu. Ama herkes de farklı olur sakın üzülme prezervatifle bile hamile kalan var. Aslında Rabbım istedikten sonra pozisyonun pek bir önemi yok tabiki ama biz tabi ki bütün alternatifleri denememiz lazım. Bir de sakın stres yapma çok büyük etkisi var. Ve ilişkiye girerken bebek yapma kafasından çık ve keyfini çıkar sadece bebeğe odaklanırsan senin için de zor olur. İnşallah en kısa zaman da güzel haberler alırsın. 💜