Gulseninannesi cnm sezeryan için kullananlar pek önermiyor ama o kdr da sıkı degil bence lastiği ben normal doğum yaptım 15 gun oldu ondan kullandim
Ben 5 tane koymustum ama sadece 2 tane kullandim hastanedeki bezleri kullandığım için..
Sezeryan da fazla kanama olmuyor diyorlar bence sende yine 5 tane koy her ihtimale karşı