Kvser canım benim 1 sene 3 ay sonra oldu… tedaviye başladım 1 sene çoktan geçti diyerek ilaçlar çatlatma igneleri vs olmadi en son ağustos ayında igne vurulmuştum. Eylulun ilk haftası korona oldum baya ağır geçti sonrasında ilaç kullandim başka şeyler cikti saçlarım döküldü onun için aralikta kullanmaya basladim bebekte yasakti ilaçlardan dolayi ama zaten olmuyor diye korunmadim. Tedaviyi biraktiktan 5 buçuk ay sonra baktim hamileyim 15 ocakta öğrendim 5+6 olduk. Kendini üzme ben takmıyordum hiç olmamasini ama kayinvalidem sagolsun laflariyla beni çok kez ağlattı… halada aklıma gelince ağlıyorum hamile oldugum halde her şeyin bir vakti var Allah ne zaman ol derse o zaman olur.. benimde hiçbir saglik problemim yoktu ama olmuyordu 1 sene olmamasi gerçekten normalmiş yani doktorlar bile tedavi uygulamiyor 1 seneden önce senin daha o kadar bile olmamış ❤ sıkma canını yakında gelir bebisin insallahh ❤