Merhaba 36+4 günlüğüm arada bir alt tarafıma baskı oluyor çok olmuyor ama yinede rahatsız ediyor sizce doğumla ilgili mı erken doğum riskim var perinatoloji servisinde yattım tek doz ciğer geliştirici vurdular ve şuanda makat geliş salı günü doktora gidecem bu haftadan sonra döner mı baş aşağı