oyku2021 Arkadaşlar doğumda nasip olursa fotoğraf çekimi yaptırcam . Doğum anı ve doğum sonrası taburcu olduğumuz gün çekiyorlar . Foto çekimi için lohusa gecelik takımı bakıyorum ama 1, kere giyinicem çok pahalı geliyor . İkinci doğumum alip diğerinde kullanırım desem o da yok 😊 acaba o gün beyaz bir hamile elbisesi tarzı bişey giysem nasıl olur ? Yada illaki gecelik takımımi olmalı ?https://www.google.com/search?q=moda+labio+hamile+elbise+g%C3%BCpurlu+pliseli&tbm=isch&ved=2ahUKEwittoCkosb1AhUwhP0HHcPUARUQ2-cCegQIABAC&oq=moda+labio+hamile+elbise+g%C3%BCpurlu+pliseli&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzIFCAAQzQIyBQgAEM0CMgUIABDNAjoECCEQClCWCViTH2DhKWgAcAB4AIABkwGIAakJkgEDMC45mAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=ZHLsYa30JrCI9u8Pw6mHqAE&bih=733&biw=393&client=ms-android-xiaomi-rvo3&prmd=sinxv#imgrc=Qos7KvssQInDBM&imgdii=ImFWHjWTjiTOyM
LawyerEce oyku2021 Bence bu tür bir elbise daha şık durabilir. Haklısın fotoğrafta 1 defa giyip çıkaracağımız şey için o kadar para vermek konusunda. Kendim hiç para harcamadım bende. Benim beyaz elbise modelinden sabahlığım vardı onu kullandım.