Zeynomm_2 benim 3. Düşükten sonra şuan hamileyim 15 haftadayız bu hamileliğimde bile ikizdi birini yine düşürdüm olacağın önüne geçilmiyor sakın üzme kendini kafan ne kadar rahatsa o kadar sorunsuz geçiyor herşey, üstelik Kalp atışlarını duyup hareketlerini gördükten sonra kaybetmek çok daha acı bence sevinmelisin yani dahada kötü bi durum yaşamadığın için şuan yaşadığın acıyıda iliklerime kadar hissediyorum emin olabilirsin.. Allah sabır versin gerçekten zor ama düşünüp yıpratma kendini