Doktorum 32.haftadan itibaren 15 günde bir gorusucez dedi ama 10 gün içinde 2.muayene hakkımız var diye biliyorum 🙊 15 günde bir gidemeyebilirim. Her bebek ve hamile farklıdır tabii ama bir sorun olmadıkça her şey normal gittikçe siz kaç haftada kaç günde bir kontrole gittiniz ? acaba bunu konuşsam mi doktorumla gelemeyebilirim diye 🙊😬