Kızlar bebeğimin hareketlerini 17. Haftada hissetmeye başlamıştım 2 gün önceye kadar sürekli hissediyordum ara ara ama 2 gündür bi kez hissediyor gibiyim neden böyle insan korkuyor sürekli hareket etsin istiyorum etmiyor gündüz bi kere hissettim o kadar 😔😔