Arkadaşlar nerdeyse 2 aydır vajinada kaşınma ve yanmam var 10 gündür krem kullanıyorum ama daha hiç faydasını göremedim önceden böyle birşey olmamıştı hamileyken oldu acaba gebelikten dolayı olmuş olabilir mi hamileyken başına gelen var mı nasıl geçti?