Kubra0603 sancin hiç yok bebehin kalp atışında güzel senin sancı 5 diyor. Benim geçen 120 idi doktor sorun yok diyip eve yolladı kiii bugünde aynısını yaptı. Açılma filan olmadığı zaman ciddiye almıyorlar. 2 gündür bende çok sancı cekiyorim. Ama bunlar hep yalancı sancı 39 haftam bitti an itibari ile düşün 😁