Gebeliğimin 23.haftasındayım. Ultrason a göre 24.hafta yani 6.ayıma merhaba dedim ama ağrılarla birlikte 😔 var mı aranızda benim gibi bacaklarında ağrı, ayak topuğunda ağrısı olan ? Bugün misafir ağırladım inanın oturduğum yerden kalkamıyorum. Belim tutuldu gibi hissediyorum ve kemiklerim batıyor. Normal mi bu aylarda bu durum acaba ? Daha erken gibi geliyor bana Çünkü ?