Kızlar en son 36+3 te gittim. 35.haftada muayeneye gittiğimde erken doğum riskim çıktı 1 gece hastanede kaldım tedavi uyguladı. 36+3te gittiğimde Dr birkaç güne gel dedi ama ben işten ötürü Dr un dediği tarihten 5 gün sonrasına randevu alabildim. Kimi son haftalar çok önemli sık git diyor ne yapmalıyım sizce