Leyla13 Kızlar merhaba 17 haftalık olduk sada hastanesinde özlem hanım a gidiyorum başka giden var mı memnun musunuz ? Ben izmirde çok fazla hastane ya da doktor bilmiyorum İzmir e yeni geldim sayılır bilgisi olanların fikirlerine ihtiyacım var. ??
Msl_ege Leyla13 bende sadaya gidiyorum . 2019 da ilk doğumumu da özlem hanımda yaptım . şimdi yine ona gidiyorum . siz Albüm fiyatı biliyo musunuz 😅her gittiğimde sormayı unutuyorum 🥺
Melekarzu Ben can hastanesine irfan beye gidiyorum çok memnunum. Sadık hoca var ona giden arkadaşlar da çok memnun.
Cnscnscns Sada hastanesi para tuzağı. Hem ilgisizler hem personeli inanılmaz derecede negatif. Tuvaletinden odasına profesyonelligin yanından geçmeyecek bir hastane. 2 qy gittim çok pişmanım. Şimdi Can hastanesine gidiyorum çok çok memnunum
Msl_ege Cnscnscns valla bende bayıldığımdan gitmiyorum zaten … en uygunu oydu devletten iyidir diye tercih sebebimde ama şuan öyle abarttılar ki fiyatları değiştirmeyi düşünüyorum hastaneyi