Bi tarafta toplanıyor ve hiç hareket etmiyor bu 15 20 sn sürüyor normal mi ya korkuyorum ilk gebeliğim ve tüp bebekle hamileyim bugün özellikle çok oldu ama herhangi bi ağrım sızım yok sizce bu nedir 😢Nette iyi şeyler yazmıyor erken doğum riski falan diyor ama bilen varmı