Doğuma 36 günüm kaldı ve benı gıttıkce pamuk sarmaya başladı aslında hıc düşünmüyordum o anı diyordum sorana rabbım gücünü verıyordur diye normal doğum istiyorum garip garip şeyler okudum sunı sancıdan sezeryana gecenleri, yok çok ıkınmaktan hemoroid oluşup poponun uzrrıne oturamayanları hadi bunları geçtim doğurduktan sonra ben bebeğime nasıl bakacağım yapabılecek mıyım nasıl doyacak üzerini nasıl giydirecem nasıl susturacağım ona yetebılecek mıyım ya rezıl olursam ya çocuk bende susamazsa valla düşünmekten kafayı yıcegım çok küçük olacak keske annem yanımda olabılseydı 😣