1233466777 çok normal ilk haftalar malesef gaz kabız aşırı şişkinlik çok oluyor doktoruna söyle canım genelde dupalac veriyor doktor ilk kontrolüne gidip ilacı sorana kadar da kuru kayısı ısla akşamdan ılık suya sabaha da kayısıları suyla beraber ye 😇geçmiş olsun