Melike0146 36+3 hamileyim , bebegimin kafasi yukarida ama eger donerse normal istiyorum . Tek sknti ele gelen hemoroidim var bir parmak bogumu kadar buyuklukte . Sizce normal dogum olursa sknti olur mu ?
Elifkrblt Melike0146 bende 37+4 üm hemoroid çıktı hamilelikte bende de çok ağrı yapıyor bende normal istiyorum Salı günü kontrolüm var bakalım doktora söyliycem
direncc Melike0146 Görümceme doktoru hemeroidi yüzünden sezeryan doğum önermişti çok zorlanırsın demiş ama tabi doktorun en iyisini bilir. Sana da sezeryan önereceğini düşünüyorum benim sezeryan olduğu halde çok çektim normal olsaydı düşünemiyorum.
Melike0146 Elifkrblt benim hemoroid baya buyudu doktora sordum ama hamilelikte hemoroid icin bsey veremiyoruz dedi . kabiz olmamaya calis dedi 😔
Elifkrblt Melike0146 ay gerçekten çok kötü ya benim de şişlik var oturamıyorum ağrısından durduğum yerde sanki iğne batıyor gibi hissediyorum İnşaAllah Doğumu etkilemez ya bakalım 😫
Melike0146 direncc bizim kiz basi yukarida donmedi zaten malesef 😔 o yuzden sezaryen gbi duruyor zaten ama buyuk abdestimi yapamiyorum zorlaniyorum kuru kayisi , su , corba hersey yapiyorim ama pek tik yok siz nasil yaptiniz
direncc Melike0146 Sezeryan doğum oldu benim ama biliyorsunuz sezeryandan sonra kabız olmamak gerek o yüzden de sürekli ishal olacağınız bir ilaç veriliyor o da hemeroidi çok kötü etkiliyor ben dört ay mahvoldum ama ilacı bırakınca bide sebze ağırlıklı beslenince geçti. Benim çok kanama oluyordu ameliyat da istemiyorum açıkçası ama çok fazla ilerlediğinde başka çare kalmıyor
Aras123N Melike0146 34+ 2 benimde beebegim başı yukarda dönmesini çok istiyorum inşallah döner bebeklerimiz normal doğum yapabiliriz 🤲
Melike0146 direncc iste ben suandan degil sezaryen olursam sonrasindan cok korkuyorum ama vurdum kuru kayisinin dibine dibine 😊 biraz rahatlatti cok sukur insallah doguma kkdar boyle idare edebilirim 🙏🏻
direncc Melike0146 Allah kokaylık versin nihayetinde hepsi geçip gidiyor yanımıza kar kalan dünyanın en güzel varlıkları oluyor😊
Karkubra27 Melike0146 kızıma hamileyken benimde hemoroid im vardı canım normal doğum yaptım bı sıkıntı çıkmadı ama doğumdan sonra Altan dikiş korkusuyla hemoredimin yüzünden wcye gidmektw biraz zorlandım bu kadar
Melike0146 Karkubra27 bizim cuma gunu kesin belli olcak normal yada sezaryen olacagi ama bebis hala yukarida malesef 😔 ama normale donerse kontrole genel cerrahiye yonlendirir gbi geliyor