Kızlar selam 28 haftalık erkek bebeğe hamileyim. Ama değişik bir durum yaşıyorum. Karnımda ki bebek telefon titreşimi gibi titriyor. Ama hıçkırık gibi irkilme gibi değil baya karnımın içinde cep telefonu titremesi oluyor. Doktoruma Çarşamba günü randevum var sorucam yine ama bugün birden fazla bu durumu yaşayınca korkmaya başladım. Az önce yine titredi ama öyle bi titredi ki boşluğuma geldi deprem oluyor sandım. Var mı bu gibi bir durum yaşayan aranızda ?