tkymk 15+4 de daha yeni öğrendim bende önce korkmamanı ve stres olmamanı öneririm herşey beyinde bitiyor sirkeli suyla gargara çok işe yarıyormuş bol bol su içmek ve c vitamini almak şuanlık bende sadece bunları biliyorum inşallah sağ salim atlatırız bebişlerimize bişey olmadan 🤲🏻♥️Tuqbi
Gul27- Tuqbi canım bende 3 gundur covıdum 36 haftalıgım suan doktorum enfeksıyın doktoruna gorun dedı kadın dogum doktorum oda baba öksürük şurubu antıbıyotık bırde parol yazdı enjektor ıgne 0.4 ml kan sulandırıcı verdı tahlıl felan verdım crp degerım ve covıd ıle alakalı bır ıntıhap varmıs yuksek cıktı haftaya salı kontrole gelveksın dedı enfeksıyın doktoruna gorun derım gorunmedıysen eger allahtan 2 doz bıontec aşım var doktorumda dedı aşılı oldugun ıcın ayakta atlatırsun dedı öksürük ve hafıf burun akıntım var sadece onun dısında ıyıyım cok sukur rabbım korusun bebıslerımızı bızlerı saglıkla kucaklarımıza alırız ınşallah 🤲bol meyve tuket gunde bır bardak lımın sıkıo iç pekmez ile karabıber karısımı yap karaturpu oyup az bırsey delıo içine bal koy sabaha kadar o bal sızsın bardagın ıcunr onu tuket tavuk ve kemıklı etkı corba tuket ve bol ılık su ıc ben bunları yapıyorum carsamba gunu karantınama bıtıyor ınşallah bır an once hafıf gecırıp negatıfe donerız hayırlısıyla 🤲bende tedırgınım bebegım ıcın ama dua etmekten başka çare yok sonuvta bu bedenlerımızın cocugu bıze nasıp etmesı hersey allahın elınde kuran ac bol bol dınle ben sabaha kadar telımde kuran calıyor sende oyle yap guzel dusun guzel olsun tursu suyu ıc gunde yarın cay bardagı bırde canım
Tuqbi tkymk insallah canim benim. Sende dikkat et kendine.Doktorum gunde 3 -4 defa parol alabilirsin agrin oldukca dedi.d vitamini ve c vitamini ihmal etme dedi.insallah bi an evvel atlatiriz 🙏
Gizemlili Tuqbi geçmiş olsun ben 19. hftada geçirdim. 3 aşım olduğundan heralde çok hafif geçti. Bol su, bol meyve, zencefil -bal, nir de redoxon tükettim c d vitamini içeriyor diye. Bolca dinlenin iyi düşünün❣️
tkymk Gizemlili zencefilli bal bebeğe zarar verir mi 15 haftalık daha ben de normalde öksürük olduğum da çok yaparım hemen atlatırdım şimdi tereddütte kaldım size zararı oldu mu
seyma_turkoglu Bende 15+3teyim testim pozitif kasık ağrılarım oluyo bebek büyüdüğü için mi yoksa covidden mi endişeleniyorum
tkymk seyma_turkoglu bende kemiklerim ağrıyor diye gitmiştim test alalım hemen dediler akşamına pozitifti ben dün at kestanesi kremi var ya sıcak suyla uzun süre olmayacak şekilde duş aldım onu da sürdük sıcak havluyla sardık çok iyi geldi istersen bı dene benimde sanki böyle kemiklerim ayrılıyor birbirinden gibi oluyordu
Gizemlili tkymk Aşırı miktar ve sürekli tüketilmeyen besinler zarar vermez. Günde 2 sefer normal miktarda zencefili balla karıştırıp yedim ben. Ayrıca bulantı sorunu yaşayan hamileler hamileliğin başında da zencefil tüketiyor 👍
tkymk Gizemlili tamam canım yapayım bende haklısın aşırıya kaçmadıkça günde bir kere nane limon bile ıhlamur içebilirmiş