Merhaba kızlar 29 haftalık gebeyim ve bazen bebeğimin haraketlerini çok aşağıda hiss ediyorum geçen hafta 2 gün arayla 3 saatlik araba yolculuğu yaptım ve yine öyle oldu üstüne birde ağrılar eklendi hafif sancımda var pazartesi doktora gideceğim ama bi yazayım dedim ayakta duramayacak hale geldim nerdeyse uzanmakda çok fayda etmedi