SemanurAs Merhaba arkadaşlar 18+4 den yazıyorum. Doktoruma sordum binebilirsin dedi ama ben yine de buraya yazmak istedim. Uçak indiğinde bir sarsıntı oluyor ya o beni tedirgin ediyor. Bu haftalarda uçağa bindiniz mi acaba sorun oldu mu
Merve-0535 SemanurAs bende 16+5 de bindim. Şükür sorun olmadı canım 🥰🌸 ama doktordan kağıt aldım. X-ray lardan geçmemek için