Kizlar esimin pazartesi sali beraber calistigi adamin oglu pozitifmis. Adam kendisi negatifmis ama esimle ayni arabada ise gidip geldiler. Benim bütün haftadir zaten bogazim agriyordu, temastan öncede. Esiminde bugün agrimaya basladi ve öksürüyor. Test verdi negatif. Bende simdi evde test yapayim diyorum ama erkenmi acaba?