caghan_annesi 27 haftamdayım yerimden kalkıyım dedim sağ kasığa bir ağrı saplandı kalkamadım yerimden şimdi de belime kadar yayıldı ağrı önemli bişey midir bilen bi yazabilir mi en acilinden
Demetdemett Ben de 38.haftamdayım kasık ağrım daha da arttı. Doktorlar normal olduğunu söylüyor. Bebek büyüdükçe rahme baskı yapıyormuş. Ani hareketlerden kaçınmalı ve plates gibi sporlar yapmalıyız aslında.
Demetdemett caghan_annesi kasık ağrısı erken doğum belirtisi olamaz bildiğim kadarıyla. Sancı yoksa sorun yok. Ağrılar normal 👍