Beratalpinannesii Bu ara karnım küçülmüş gibi hissediyorum iç çamaşırım da nemli ama böyle ıslaklık yok sadece nem var ter mi su mu anlayamıyorum bi taraftan git doktora diyorum bi taraftan ter herhalde bu fln diyorum kafam çok karıştı su sızması nasıl olur biz anlar miyiz peçete bastırıyorum hiç su fln gelmiyo ama çamaşırım nemli dün bi doğum hikayesi okudum burda kizin suyu sızmış ter sanmış karnı küçülmüş fln ondan sonra baya endişelendim benim de mi öyle diye bebek hareketleri normal şükür
Elifeylulum Canım sakin telaş yapma bendede aynısı var doktoruma sordum su sızıntısı nerdeyse 1bardaga yakın bir ıslaklık olmalı dedi.bu normalmiş benimde damla şeklinde şeffaf kokusuz bişey bazen beyaz akıntıyla oluyor.doguma kadar devam eder dedi Suyumda azalma yokmuş.kesin azalma olurdu dedi.(zaten benim suyum fazla).seni anlıyorum benimde uykularim kaciyordu.doktor kontrolünde mutlaka sor sakin ol o postu bende okumuştum herkesin bünyesi farklıdır.rabbim zamanında hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize meleklerimize kavusalim