Doğumuma 10 gün kadar kaldı ve ben yaşadığım ilçedeki hastanelerin kötü olmasından dolayı burada doğum yapmak istemiyorum. Van merkezde buraya bir buçuk saat kadar mesafede özel bir hastaneye gitmek istiyorum. Fakat bu benim ikinci doğumum olacağı için sürecin daha hızlı ilerleyeceğini söylediler. Bu yüzden doktor 2 gün önceden seni alalım suni sancı verelim, riske atmayalım dedi. Suni sancıdan korkuyorum çok zor diyenler var. Aksine fark etmiyor diyenler de. Tecrübeli anneler siz ne diyorsunuz?