iremcannn1907 Durubebegim bende oğlumu emzirirken hissettim Tekirdağ’dan 🙄 normalde korkmam ama oğlum kucağımda olunca bian telaşlandım nedense, analık işte 🙄
Mucizebekliyorum2 Durubebegim bende hissettim eşim hissetmedi sana öyle geliyodur dedi kış günü allah herkesin yardımcısı olsun😔
Mucizebekliyorum2 Askiletotomsu 4.8 olmus istanbul avrupa y. Hissettim bende oturduğum yer kayar gibi oldu çok hafif başım dönüyo gibi hissedersin ya aynı öyle oldu🙈