Hamile olduğumu öğrenmeden önce başladı ağlamalarım, hatta hamilelikten süphelenmem saçma sapan ağlamalarım sayesinde oldu. 6. Haftanın icindeyim 2 gündür ağlamıyorum sadece. 4-5 gün önce eşime “birşey söyle bana ağlayım, ağlamak istiyorum” dediğimi biliyorum:) hatta ağlarken gülmeye baslayıp hamilelikten ağladığımı biliyorum, yoksa cok sacma derken ama kendime hakime olamıyorum diyip tekrar ağlamaya başladığım oldu:)) anı olarak yazabilirsiniz bir yere, yıllar sonra tatlı hamilelik hatıralarımız olarak kalacak eminim:)