Esraderin34 Kızlar 13.haftadayim ve covit poztfim. Başından gecen var mı??? Çok panik oldum bebek gelişimi için😔
Esraderin34 Hayır aşı olacaktim ki covit oldum 😔tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim bu durum başından geçen 😔
Serrammm Bende yeni atlattım 29 haftamdayım kan sulandırıcı iğne yazdır aile hekiminden yada doktorundan 1 ay falan kullan derim sadece grip tedavisi uyguladım. Bol dinlendim beslendim vücut ağrılarım oldu parol aldım günde 3 defa. geçmiş olsun sana da
Esraderin34 Bende evde doğal yollarla geçirdim gibi sadece öksürük kaldı ama yinede korkuyorum bebeği etkiler mi diye😔