MerveNur- herşeyiylee aynılarını yaşıyorum hele gece bir başlıyor diyorum tamam sabaha doğururum 2 ye kadar dolanıyorum sonra uyuyorum sabah bişey yok öğlen başlıyor yine heyecanlanıyorum düzene girdi herhalde diyorum bakıyorum 17 dakika 11 dakika 30 dakika saçma saçma 😞 bende 39+3 üm
Bugünde alt kısma öyle vuruyor ki çıkacak gibi o kadar aşağıda hissediyorum ama bişey yok