Mehtapca06 Lina-11 geldi ilk gebeliğimde lekelenmem vardı gittin doktora düşük yapmışsın dedi adet sökücü verdi gönderdi koltuktan kalkamadım resmen ama ben ona inanmadım adet sökücü içmedim bekledim oğlum şuan yanımda
Oznurkk Lina-11 kaç doktor olumsuz konuşuyor. Olumsuz derken ne diyor önemli olan o bence. Tabi ki bir doktora bakılmaz ama üç doktor aynı şeyi söylüyorsa bildikleri vardır bence 🥺
Htcgny68 Lina-11 geldi sağlıksız gebelik dedi kürtaj dedi Bebek gelişmemiş dedi Allah’ıma çok şükür 32 haftalık olduk bile ❤️
Lina-11 Oznurkk şuan bizim için bir doktor konuştu ama ona rağmen bu şekilde davranmamaları gerekiyor sonuçta hassas bir dönem ve ilk haftalardayım her şey olabilir