zamloss123 18+6 dayız bugün ilk defa bebiş için bir şeyler aldım daha eksik çookkk. Daha hareketlerini hissedemiyorum ama karnım yavaş yavaş büyüyor. İkili tarama şeker yüklemesi yaptırdım şimdiye kadar. Sizler ne durumdasınız güzel anne adayları 🥰🥰
Handekrkr zamloss123 oyyy maşallah size 🤗🤗 ben 15+6 yım , daha miniğiz size göre 🐣😍ama heyecan dorukta bendede .bir kaç tane zıbın aldım yenidoğan dayanamayıp.Ama cok haklısın o kadar alınacak şey var ki , insan korkmuyor değil bazen 😅
Almigok zamloss123 19+5 yavaş yavas başladık hazırlıklara kıyafetlerden. 2 gündür hissediyorum ama elimi karnima koydugumda hissetmedim hiç içimde kayiyor gibi şeker yüklemesi için sağlık ocağından bilgi vermediler bana kaçıncı haftada yaptırdınız
esrashnn Almigok 19+6yız bizim de durum öyle elimi koyunca sanki inadına duruyor normalde değişik hareketlenmeler oluyor gibi 😅 şeker yüklemesi 24. Haftadan sonra diye biliyorum yanlış mı emin değilim ama zamloss123 siz nasıl bu kadar erken yaptırdınız 🙄
zamloss123 esrashnn doktorum gebelik şekeri olabilir sende eğer varsa diyetisyene yönlendiririm dedi kilom da var o yüzden galiba
Tazeanne0134 zamloss123 21+6 olduk bizde çok zor geçiyor bel ve kasık ağrılarım var onun dışında çok şükür
zamloss123 Tazeanne0134 bende çok var bide bazen yatakta dönerken felan kasıklarım sanki bıçakla kesiliyor gibi anlık acı oluyor sizde de oluyor mu? Evimiz de ısınmıyor üşütüyor muyum acaba
Tazeanne0134 zamloss123 ay olmaz mı canım her zaman değil ama oluyor evet bide sabah kalktığım da daha çok hissediyorum çatı ağrısı mı diyorlar ona bilmiyorum ama sanki ayrılacakmış gibi ağrıyor gün içinde de oğlumla uğraşınca baya yorucu oluyor ya 🤷🏻♀️ ama yapacak bişe yok
Balcaa 20 haftaligim tam ikinci gebeligim henuz hic birsey almadim sanirim sadece kiyafet alicam cunku bebek arabasi anakucagi besigimiz diger tum ivir zivirlar oglumdan kalma bu da kiz oldugu icin mecbur kiyafet degisikligi olucak sadece 😀
FerdaH53 zamloss123 tekstil öyle bişey ki ortak renklide olsa illla bı cicke böcek koyuyor sana herkurtlu bı daha aldiriyor yani imkansız zıbın vs hariç ikisine aynı şeyi giydirmek 😬
dml33 zamloss123 19 haftalık oldk bizde buğu bisi almadm kızım var zaten buda kiz masraf yapmadi bize sagolsn😄hareketlerinde arada cok hafif hissddiyorm
gamzeaktasss zamloss123 Bizde 18+3 üz bende daha kıyafet olarak hiç bir şey almadım. Bebek arabamızı ve ana kucağımızı aldık sadece 🥰 Bende hala hareketlerini hissedemediğim için üzülüyordum biraz daha bekleyeceğiz demek ki. Şeker yüklemesi doktorum 24.haftada yapacağını söyledi erken olmuşsunuz
zamloss123 gamzeaktasss gebelik şekerinden şüphelendi canım o yüzden heralde. İnşallah yakın zamanda hissederiz 🥰🥰
esn46kyy zamloss123 bende ufak tefek bı şeyler aldım 19 haftaligiz ☺️🙈 3lü test yaptırdım sadece 15 gün sonra da detaylı için randevu aldım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ☺️