azranisa Doğuma 8 hafta kaldı ama bebeğimin isminde çok kararsız kaldım yorumlarınızı bekliyorum Buğlem Nil Buğlem erva Ebrar lina Buğlem serra Buğlem lina
iki_melek_annesi azranisa Hepsi güzel ama neden iki isim ben çok pişman oldum mesela okulda sınava gireceği zaman isim kodlaması zor oluyor uzun sürüyor oğlum çok şikayetçi bu durumdan o yüzden kızımın adı Ecrin yolda olanın adıda Rana olacak inşallah tek isim bence en güzeli
LawyerEce azranisa Tamamen yeni fikir söylemek sakıncalı olmazsa Ebrar Nil de fena durmamış. :D ya da Buğlem Erva. 🧚🏼♀️
azranisa iki_melek_annesi Aslında ablamda çok karşı bu duruma bana sadece buğlem yada Ebrar koy dedi soyadımızda kız ismine kaçıyor tek isim daha mantıklı bencede teşekkür ederim tavsiyeniz için ❤
azranisa LawyerEce 😍 Ebrar Nil de çok güzel teşekkür ederim ❤️ 1 ci kızımın adı Azra nur Ebrar Nil uyumda sağlar