Aytug Ben 2.ye hamileyim adet tarihimi hatırlamıyorum hep usgye göre sayıyoruz ayakları 30h çıkıyor bebeğimin baş Ve karnı kg 32h olarak çıkıyor sezaryen olucam..Doktor bu şekilde tarih veremem eylül sonu kontrole geldiğinde kesinleştiririz dedi.Ayrıntılı usg falan temiz çıkmıştı nette araştırdım bacak boyu kısalığı down sendrom belirtisiymiş.Böyle bişey yaşayan var mı duyan bilen
Pinkdreambaby Aytug ikili test vs. Yaptırmadınız mı 12 inci haftalarda iken? Bence genetik de olabilir anormal bi kısalık yoksa neden down sendrom olsun ki saçma geldi bana.. burun kemiği,ense kalınlığı normal mi
Aytug ozlemkrts fiziksel yapısı bu şekilde olabilir dedi burun kemiği ense kalınlığı normal küçük bi ihtimal down sendrom belirtisidir dedi ama kendi kızı da 3 hafta geriymiş bacak boyu sağlıklı doğmuş yani kesin bişey diyemem doğunca görücez dedi
Aytug Pinkdreambaby taramaları yaptırmadım ama ayrıntılı yaptırdım herşeyi normal çıktı canım burun kemiği ve ense kalınlığı da normal.Aynen doktor da fiziksel yapısı öyle olacaktır dedi kgsu karın çevresi önde çıkıyor zaten herhalde 38 de beklemeyebilir dedi.İlk oğlumda 37h5de doğmuştu bu da o civarlar doğar genelde ilk Doğum civarı olur 2.doğumlarda dedi.
Pinkdreambaby Aytug o zaman içinizi rahat tutun Allah’ın izniyle hiçbişeyi yoktur meleğinizin sağlıkla alın inşallah kucağınıza🙏🏻
Aytug Pinkdreambaby inşallah canım ya yani bu önde olması falan sadece bende mi oluyor yoksa olabilen bi durum mu diye merak ettim
Pinkdreambaby Aytug benimde baş ve karnı bir hafta önden gidiyo boyu haftası ile uyumlu..bence tamamen genetik bi durum ya aslında babasının da benimde boyumuz ve bacak boyumuz uzun ama kafası ve karnı önde 🤷🏼♀️☺️ Doktorum normal olduğunu demişti iki haftayı aşmadığı sürece
Aytug Pinkdreambaby normal yani dimi canım öyle ileri olması aynen bize de fiziksel yapısından olabilir dedi zaten bende eşimde çok uzun değiliz ben 1,67 eşim 1,70 yiz eşimin ailesi de genelde 1,60...
Pinkdreambaby Aytug normal canım bence çünkü doktoruma sorduğumda iki haftayı aşmadığı sürece hiç önemli değil dedi ki televizyon a falan çıkan bi doktor çok memnunum kendisinden bence sizde stres yapmayın kendinize ☺️💕
Aytug Pinkdreambaby Çok sağolun gerçekten içim rahatladı benim doktorumda 3-4 hafta fark olduğunda daha önemlidir dedi ama genelde aklınızda bulunsun diye söylüyorum dedi..Sizden de duyunca içime su serpildi ☘️🙏🏻