Merhaba anneler 26.haftadayim size sorum kalp çarpıntısı ile ilgili aşırı derecede kalbim atıyor gece uyuyamiyirum şom üç gundur durum böyle doltorw göründüm EKG çekti normal dedi ama sanki normal değil gibi geliyor bana geceleri uyuyamıyorum nefesim daralıyor çarpıntı gibi oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mı bu durum normal mi yada değil mi bulunduğum il Hakkari eşimin gorevinden dolayı o yüzden doktor adam akıllı yok özel hastsne vs de yok