chisinau ya kızlar bu kan uyuşmazlığı var eşimle aramda ben negatif eşim pozitif.dr 30.cu hafta da iğne yapıcaz dedi başka yerlerde okudum 28.hafta da yapılması gerekmiş benim dr. neden bu kadar geç yapma kararı aldı aklım karıştı bir sorun teşkil edermi
Balcanli Bizde de var canım ama benim doktorum da kan testlerim sonucu iğneye gerek yok dedi ilk gebelik olduğu için. 7 ayda yapıldığını duymuştum ama hafta olarak bilemiyorum 🤔