39 +2 benim de belim de agri olustu 2 3 gündür. En son doktora gittiğimde bebek dönüktü ama kanala girmemişti. İnşallah hayirlisiyla bi an önce kucagimiza aliriz bebeklerimizi. Rabbim kolay dogumlar nasip etsin. Cinsiyeti ne bebeklerinizin bu arada. Benim ki erkek. Erkek bebek biraz geç geliyor diyorlar dogru mu acaba🤔