gzdeozss Bebek arabasını kabin boy almayı düşünüyoruz her açıdan bana mantıklı geldi ama karar veremedik kullanıp memnun kaldığınız Bi marka var mı acaba çok pahalı olmayan biz Kraft venice ile kraft A9 beğendik sizlerin de önerilerine açığım