Cyd Merhabaa kizlarr kizimiz olacak ben lina düsünüyorum ama yinede aklınıza gelen söylenişi kolay anlamı güzel isimlerden yazarmisiniz
SemihDamlaDalan Cyd Çok güzel bir isim bir tanıdığımın kızının adı çok kimse duymamış ☺️ Benimde kızım olacak hira olacak ismimiz kısmetse
Gizemada Cyd benim kızımın adı Zeynep Ada şimdi ikinci kızım geliyo kısmetse onun adı da Öykü Liya olacak 😍 bizde liya yada lina arasında kalmıştık bi akrabamızın kızı lina o yüzden liya olsun dedik ☺️
Yasemindemirtas Eşim derin istiyo ben ada istiyorum derin ada koyalım diyorum iki isim olmaz diyo 😂😂 ben de almila , mina , defne , asya , isimlerini çok seviyorum bakalım neler olcak nası karar vercez. En zoru isim secmek sanırım kızlar.
Cyd Yasemindemirtas derinde aklımda olan isimlerden ama ada gorumcenin kizinin adi 😄 saglicakla dogsun ama 2 isim koymayin oglum ibrahim efe herkes ayri cagiriyor
Cyd Seher7213 biraz ozel olacak ama nasıl bir cocuk benim oglum efe mesela çok hareketli daha efe olup sakin olan gormedim 😂 isimlerin karaktere yansidiginada inanirim
Seher7213 Cyd canm vallahi benim.kizim çok zeki ve cok uyumlu hiç zorlanmadim daha allaha şükür etrafındaki herkes Lina bırakıyor bu yüzden 😂 ayrıca çok Narin de çok titiz