Dmteyll Kizlar 32 haftalik hamileyim kaşıntı için her yolu denedim geceleri uyuyamiyorum resmen kan idrar tahlillerim vs temiz cikti varmi aranizda bir çozum bulan?
Ygtkgn Dmteyll gecms olsn cnm ayni dertten muzdaribim bende malesef safra asit testi yaptilar bana o biraz yüksek cikti hap verdiler henüz birinci günüm kullanali bakalim fayda edicekmi
Handan_65 Dmteyll Gebelik kolestazına baktırdınız mı Ant Ast karaciğer enzimleri safra asidi bu kan tahlilleri yaptırdınız mı ? Ben 2 kere yaptırdım cıkmadı 3 yaptırısımda cıktı Cok tehlikeli olabiliyormuş
Handan_65 Ygtkgn Ovadril losyon iyi geliyor reçetesiz alınabiliyor Bnm ayaklarım kasınmaktan delik deşik
Dmteyll Ygtkgn dün banada yatış önerdiler kasinti tehlikeli diye yatmayi kabul etmedim hap verdiler biraz etki eder gibi olmustu dun ama bugun kasinti yine devam bir fikir danismak istedim çok zor malesef sizede gecmis olsun🥰
Dmteyll Handan_65 evet hepsi yapildi cok sukur bir problem cikmadi ama deli gibi karnimi kasiyorum resmen çok kilo almadm catlagim ble yok ona rağmen
GoncaClk Sare_duygudemir çok geçmiş olsun ne gibi belirtileriniz oldu benimde hafif kaşıntı ve yaralarım vardı enzimlerim yüksek çıktı sabah tekrar kan vericem doktor gebelik kolestazi olabilir dedi çok korktum 🙄😑