Ayaz2016alya2022 40 haftalık oldum doğmuyor nazlı kızım oğlumda 41 de doğdu bunuda bukadar uzun kalsın ıstememiştim
Buket_dadas Ayaz2016alya2022 39+2 olduk oglusumla 37 de 1 santşm acılma vardı dedim sükür 38 de elime alırım oglusumu saolsun ne geligor ne gidiyor 🤣🙈 herhalde bu gidişle biz 40 haftayıda 41 ride deviririz😅😅
Ayaz2016alya2022 37+4 bir parmak açıklığım vardı bende sevındim erken doğacak diye yarın 40 oluyorum tık yok
gurbetcikizii Ayaz2016alya2022 bende 38. haftamdayım bugüne kadar hep doğurmak istiyordum ama şimdide tam tersi vaz geçtim ankarada aşırı kar yağışı var arabamızın kapısı donmuş resmen açılmıyor şimdide 1 hafta daha bekler inşallah diyorum 🥴
Ayaz2016alya2022 gurbetcikizii bişey olmaz ambulans var büyük sehirdesin imkan cok ulaşırsın hastaneye güle güle kucağınıza almak nasip olsun 🤲🏻
Beste0636 gurbetcikizii ayy aynı düşünüyorum 😂en azından kar geçsin biraz Ankara’da, bende 40+2 yim sancım yok dursun biraz daha diyorum
gurbetcikizii Ayaz2016alya2022 amin inşallah ama ambulans en yakın hastaneye götürüyor benim gittiğim hastane 35 km uzaklıkta ama hayırlısı olsun yinede 🥰
Ayaz2016alya2022 gurbetcikizii aynen haktan hayırlısı valla ben hergece dua ediyorum bu gece sancım veya suyum gelsin diye 😂😂
gurbetcikizii Ayaz2016alya2022 evet sizin baya olmuş gerçekten bellimi olur belki bu gece gelir yada başlar 😂🙈
Shr4612 Ben de 40+2de bekliyorum hala 😔 Allah sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip eylesin inşallah
Ayaz2016alya2022 Buket_dadas erkekler geç gelır diyorlardı evet oglum 41 de doğdu ama kızımda 40 oldu hala yok