eminergunn ben aldım 750 tl ye muazzam bşy internette gördüklerime benzemiyor ben görüp te aldım canlı canlı gören çok cekici duruyor dedi bide siyah ta aldım ki marka takıntım vardı kanz chicco kraft ve büyük markaları bile gözden çıkardım güzel olsun diye karşımda beneto yu görünce iki saniye düşünce ile aldım evde boş sürüyorum iyi şuan 😁 2 yıl da parça vs garantili zaten bşy kursa değişim oluyor başka marka ile üstüne para koyup alabilirim ama gerek kalmayacak sanırım iyi çıktı Ki bebek arabası bütçesini biz 3 bin bile ayırdık ne olur ne olmaz geri kalan paraya da aksesuar aldık 😁