Kızlar iyi akşamlar benim regl 19 veya 20si gibi olmalıydı ama suan olmadım hala ve meme hassasiyeti var 3 ay emzirebildim bebeğimi son 1 bucuk aydır emzirmiyorumm gecen ay 9 gün regl oldum birde 4 ay 27 günlük bebegim var acaba düzensizlikmi veya gebelik mi diyorum biraz daha beklesemmiki gecen ayda 1 gün gecikmeli olmuştum tam düzene oturmadı reglim diye düşünüyorum ama gabelik ihtimalde aklımın bir noktasında