Kızlar ben gebeligimi dun öğrendim. An itibari ile 2 gün var adetime. Değerim 12 moralim bozuk :/ ve Adet ağrılarımda gelip gidiyor kuyruk sokumuma falan bunlar normal mi ? Pazartesi tekrar 2. kanı vercez . Başına gelen var mı? Düşük değerle agrili gebelik.