Bsraszqn 20. Günde pozitif çıktıysa o gün mü birlikte olmak gerekiyor yumurta çatlayınca birlikte olmak veya sonrası geç mi kalınmış oluyor bilginiz var mı . Ben de test yaptım ovülasyon ctesi günüydü pozitifti ama ondan önce çarşamba perşembe birliktelik olmuştu , ptesi doktor test yaptı çatlama olmuş dedi bidaha o gün birliktelik oldu sizce hamilelik olma şansı var mı