Kız kardeşim geçirdi çocuğu. Sakat doğar öyle olur böyle olur dediler çocuk şuan 2 yaşında içinizi ferah tutun onun 3 aylık falandı geçirdiğinde doktoru aldır dedi hatta kaç sefer çok üzüldü çok ağladı doğuma kadar ama Allah’a bin şükür birşeyi yok sizde üzülmeyin lütfen Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz