Kızlar bu hamilelik beni sinir küpü yaptı ya ölecej sinirimden,hersey batıyor ama hersey evdekilerin nefes alması bile resmen nerden kavga çıkarsam diye bekliyorum yaa,yoruldum artık eşime zindan oldu bu hamileligim benim😥dolayısıyla da mutsuz oluyorum.Var mi benim gibi olup çare bulan ay deliricem ya engel olamıyorum duygularıma hep bi Trip hep bi sinir valla yoruldum,yiprandim