Laydlittlemouse bende yapamıyordum sonra bir gün acillik oldum gazımı tutup sıkmaktan resmen gaz sancısıyla acile gittim 🤭 serum bilmem neler yapıldı da rahatladım sonra dedim tövbe tutmam gazım gelince koşarak lavaboya gidiyorum artık ama yolda yarısı kaçmış oluyor gece de eşim uyuyor duymaz diye düşünüyorum da adam uyanıyor yani öyle böyle değil durmak bilmiyor sabaha kadar doğurunca geçmezse ciddi ciddi bir doktora gitmeyi düşünüyorum yani böyle hayat geçmez rezalet bir durum hiçbir yere gidemiyorum bu sebepten dolayı 🤭😂